Klientske centrá poskytujú klientom nasledovné služby:
1. predaj, personifikáciu a plnenie Dopravných kariet dopravcu finančnou čiastkou
2. predaj a personifikáciu časových predplatných lístkov na mestskú hromadnú dopravu v Trenčíne a vybrané linky prímestskej autobusovej dopravy (IDS)
3. predlžovanie platnosti zliav na cestovné v kategórii žiak/študent
4. podávanie informácií o odchodoch liniek a o tarifných podmienkach SAD Trenčín, a.s.
5. predaj cestovných poriadkov
6. preberanie úhrad za porušenie tarifných a prepravných podmienok
7. vybavovanie reklamácií Dopravných kariet dopravcu
8. vybavovanie reklamácií transakcií z automatov SAD Trenčín, a.s.
9. vydávanie potvrdení o výške cestovného SAD Trenčín, a.s.
10. predpredaj miesteniek na diaľkové linky – výlučne Klientske centrum so sídlom Železničná 2, Trenčín
Prevádzková doba
Pondelok – piatok | 8.00 – 12.00 h, 12.30 – 16.00 h |
Prevádzková doba
Pondelok – piatok | 9:00 – 13:00 h, 13:30 – 17:00 h |
Prevádzková doba
Pondelok – piatok | 8.00 – 12.00 h, 12.30 – 16.00 h |
Prevádzková doba
Pondelok – piatok | 8.00 – 12.00 h, 12.30 – 16.00 h |
Prevádzková doba
Pondelok – piatok | 8.00 – 12.00 h, 12.30 – 16.00 h |
Prevádzková doba
Pondelok – piatok | 8.00 – 12.00 h, 12.30 – 16.00 h |
Prevádzková doba
Pondelok – piatok | 8.00 – 12.00 h, 12.30 – 16.00 h |